sobota, 30 marca 2013

Róże sex miłość .... zapach kobiety

Róże, sex, miłość- to pierwsze skojarzenia z tym kwiatem. Może innym tak się kojarzą stokrotki, może niezapominajki. Mnie absolutnie z tym. Zresztą symbolika róży z powyższym tematem związana jest nie od średniowiecza a jeszcze wcześniej. 

tumblr.com

Ale droga do sypialni usłana płatkami itp mnie nie bierze. No sorry. Zbyt wiele poradników dla panów zostało napisane z tymi scenariuszami, zbyt wiele nędznych filmów z takimi scenami nakręcono.

Płatki róż w American Beauty to co innego.. Film, aktor(zy), muzyka- mistrzostwo! Ale i tu róże wykorzystano w zamyśle inaczej i nie wprost, zresztą dzięki temu niektóre sceny zostały klasyką.


www.editingluke.net

www.guardian.co.uk
 
Sama róża w tylu gatunkach, w tylu odsłonach kosmetycznych, kulinarnych, artystycznych i leczniczych, że możnaby pisać wiele. Maniaczką nie jestem, ale lubię te kwiaty. Pamiętam ogródki działkowe z dzieciństwa, i widok róż za płotami przy domach rozkwitłych w letnim czasie. Zawsze przywołują mi miłe wspomnienia.

www.imgcoder.com
tumblr.com

 www.mustknowhow.com



Jeśli do tego jeszcze dochodzi zapach, to jestem w moim prywatnym niebie.

Nie od dziś jestem miłośniczką AQUA ALLEGORI od Guerlaina. Mniej więcej co drugie mnie pochwycają. Ilość flakonów mi się zmniejszyła znacznie, co nie znaczy że ostał się jeden na półce;) A tu ktoś po powrocie zza granicy z bezcłówki znający moje upodobania zapachowe doniósł o limitowance. Nistety dostępna jest jedynie w sklepach duty free. 75ml/45euro.
Już dostępna Aqua Allegoria Flora Rosa. 
Chcę!  

  
Będę miała je kiedyś i zdawać się bedzie, że jestem na takiej ścieżce........
 
 beautybanter.com


Pytanie końcowe dowolne do wyboru (można wszystkie;)): 
A. Jaki macie stosunek do róż?
B. Co Wam się kojarzy z sexem?
C. Lubicie czy wkurzają Was limitowane serie?    
D. Używałyście jakiś perfum od Guerlaina?
E....? 
Pin It

11 komentarzy:

  1. A. uwielbiam zapach roz jako woda toaletowa- jako kwiaty lubie, ale nie uwielbiam ;)
    B. chyba ladnie poscielone lozko ;)
    C. Nie mam zdania :)
    D. Nie

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pościelone łóżko nie potrzebuje róż;)

      Usuń
  2. A. Uwielbiam zapach róż ale nie do końca na sobie ;P
    B.Umięśniony chłopak z nagim torsem w lato ociekający wodą lub potem ;P Bita śmietana i truskawki w czekoladzie hahah
    C. Limitowane serie są po to aby wydać kasę he
    D. NIE
    E.... Lubisz lody ?/
    UWIELBIAM :D

    OdpowiedzUsuń
  3. When it comes to roses, all I can think of is flower in general and how it's appropriate for Spring fashion now :)

    Happy weekend! Happy Easter too dear!

    ★♡ New Beauty Post (^_^) ♡★
    Etude House Precious Mineral SunBB Finish Powder
    BB Cream in Powder Form

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    Follow Ice Goddhez via Bloglovin'
    Follow on NetworkedBlogs via Facebook
    Follow me via Google+

    OdpowiedzUsuń
  4. BOA PÁSCOA | GOOD EASTER

    fashionpassionomg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A. Róże lubię, ale nie uwielbiam.
    B. Mój partner :P
    C. Limitowane serie lubię, ale nie lubię gdy coś co uwielbiam zostaje wycofane z produkcji. Jednak nie odczuwam tego przy limitowankach, pewnie wynika to z tego, że kupując limitowankę wiem, że więcej nie upoluję raczej.
    D. Używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A. Jaki macie stosunek do róż?
    Uwielbiam, kocham, ubóstwiam ♥
    Jestem ogromną miłośniczką róż!

    B. Co Wam się kojarzy z sexem?
    Zapach!
    Mam wiele skojarzeń :P Nie wszystkie są grzeczne :PPP
    Wersja którą mogę się podzielić publicznie to Moja Połówka, która dobrze wie co lubię i jak.

    C. Lubicie czy wkurzają Was limitowane serie?
    Nie przepadam za LE i mam skłonności do chomikowania. Z bólem się rozstaję ;)

    D. Używałyście jakiś perfum od Guerlaina?
    Guerlain to jedna z ulubionych firm, do której regularnie wracam.

    Będę niebawem na lotnisku więc koniecznie sprawdzę, czy będzie dostępna ta seria. Rozpaliłaś moje chciejstwo :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, masz rację, trochę zniszczono znaczenie róż - zostały nadużyte ;-) Ja za zapachami różanymi nie przepadam, ale muszę sobie go obadać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A: uwielbiam róże, ich zapach, wygląd
    B: mój narzeczony ;)
    C: wprowadzają urozmaicenie
    D: nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki sympatyczny post!
    Też bardzo lubię róże, ich zapach, hydrolat z róży...
    Lubię różane perfumy (choć nie wszystkie) i też mam słabość do AA Guerlaina i ulegam jej na bezcłówkach ;-)
    Nie znam w ogóle tego zapachu, a bardzo chciałam go powąchać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach róż uwielbiam....
    Z seksem kojarzy mi się zbyt wiele rzeczy i sytuacji... wrr...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...