piątek, 29 czerwca 2012

24 rodzaje kresek od projektantów- różne style eyeliner

Dziś przedstawiam różne rodzaje kresek od projektantów światowej sławy, zdjęcie pewnie znacie z google. Uważam, że to jedno z fajniejszych zestawień. Jeżeli znacie jakieś przyjemne zborowe to dajcie znać:) A jeszcze jeżeli wyobrazić sobie je w różnych kolorach! Ach!

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam i na Waszych blogach pojawi się makijaż z kreską któregoś typu (Chyba, że mogę u którejś z Was zamówić zestawienie? Taki gościnny wpis?) Mnie zupełnie nie wychodzą zdjęcia makijażu- rady mile widziane;)




Armani, Ferre i Stella to dla mnie miejsca na podium. Ciekawe które Wy wybieracie, a które malujecie?
Pin It

11 komentarzy:

  1. Czemu nie można powiększyć obrazka?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała luz na koniec tygodnia to się pomaziam, zobaczymy co z tego wyjdzie:)

      Usuń
  2. nie wszystkie kreski są dla każdego, zależy od budowy oka, grunt to aby poprowadzić ją tak aby zawsze kierowała się ku górze :)
    natchnęłaś mnie chyba zrobię makijaż z taką "konkretną kreską" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to chyba Armaniego.... albo folder&folder mam :D Jak myślisz??? :P :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba D&G, Ferre lub Jacobs. Zależy jak wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, teraz mam ochotę spróbować wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tylko się dorobię aparatu to Ci malnę jakąś z dedykacją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, mamy aż tyle rodzajów kresek?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...