środa, 27 czerwca 2012

Najlepszy darmowy test osobowości. Jaka jestem? ENNEAGRAM i....

Najlepszy na świecie darmowy test osobowości to enneagram. A teraz początek akcji "Jaka jestem?"


Niniejszym rozpoczynam testy osobowości na blogosferze! A co. Wiem, że to szaleństwo, ale wierzę że Wam się test spodoba.

Autor akwareli:Jessica Durrant

Zasady akcji:
*Jeśli macie ochotę się przyłączyć to serdecznie zapraszam do linkowania. Wpisz tylko w post proszę "Jaka jestem?"- akcja Pastereczki i podlinkuj mnie jako autora akcji oraz stronę z testem. Oczywiście najpierw wypróbuj;) Test jest darmowy, a ja nie jestem spokrewniona z autorami, ani nie mam z tego żadnych korzyści (oni raczej też nie) 
* Daj znać, że bierzesz udział żebym mogła dać link do Ciebie


Najlepszy -piszę to z pełną odpowiedzialnością. Lepszy test osobowości znajdziecie tylko u psychologa ( i to nie każdego;)) W żadnej gazecie, ani na żadnej stronie internetowej nie odnalazłam niczego równie profesjonalnego. (Jak się robi testy u psychologa to wiadomo chyba) Jeśli znacie to mnie oświećcie :D

Dziś podaję Wam linka do testu i zachęcam do zrobienia go bez naginania odpowiedzi, dla siebie i przekonania się, że o dziwo to co o Tobie piszą to prawda ( w przeciwieństwie wiecie do czego.... ;))

Polecam serdecznie, nie wierzysz? Sprawdź: KLIK 

Z okazji przekroczenia dwóch tysięcy wyświetleń to mój ukłon w Waszą stronę. Takie moje "poznajmy się" dla Was. Z naciskiem na "się" ale miło by było gdybyście zostawiły odpowiedź czy Wam się zgadza to co wyszło, albo który wynik macie... ? No i oczywiście zachęcam do udziału w akcji:  Jaka jestem?

Pin It

8 komentarzy:

  1. Mnie wyszlo 7w8 i bardzo duzo sie zgadza!Niesamowite..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty jesteś szybka! Cieszę się ze zgodne z prawdą:)

      Usuń
  2. Polecam pozycję Helen Palmer – Enneagram, rewelacja! Kupiłam ją lata temu i jest to jedne z lepszych opracowań. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, można polecać. Dobrze, że mi o niej przypomniałaś! Mówisz lata temu? No, no..

      Usuń
  3. O, kiedyś o tym czytałam, ale nie pamiętam, czy robiłam, więc wzięłam się teraz.
    Wyszło szydło z worka. :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...