niedziela, 23 lutego 2014

Odwyk z Naomi- 40 dni bez zakupów kosmetycznych

40 dni bez zakupów kosmetycznych... Podejmuję wyzwanie z Naomi (naomi-bloguje): link do akcji

Tego nie kupię od dziś do 3 kwietnia


żródło:   raincoatesbeauty.com 

Trafiłam na tą akcję dzięki Hexxanie i ciekawej dyskusji pod jej postem.

Kosmetyków mam duuuuużo więc zdawałoby się, że problemu nie ma. Niczego mi nie braknie, jednak to, że nie będę mogła iść za impulsem, skusić się na okazję, czy kupić coś polecanego przez Was- to będzie nie łatwe..

.
No to jestem na odwyku;)  
Ktoś jeszcze? No chyba że dla Was to nie byłoby wyzwanie...
Pin It

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe to wyzwanie. Trzymam za Ciebie kciuki:)
    Zapraszam do mnie na konkurs w którym można wygrać lutowe pudełeczko FJBox:)
    http://agathevanilla.blogspot.com/2014/02/wygraj-feshion-jewellery-box.html

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam i powodzenia! ja bym w tej chwili nie dała rady wytrzymać tyle bez kosmetycznych zakupów, ale sam pomysł na akcję jest super! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam pewności czy jestem na to gotowa;)

      Usuń
  3. Pasterka! jak Cię dawno nie widziałam :)
    dla mnie takie 40 dni to żaden problem, pewnie nawet więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno bo zmiany są w życiu;) na + na szczęście
      Dla Ciebie 40 dni bez wypowiadania własnego zdania by było nie do zrobienia:P (czytuję Cie nadal regularnie- brawo)

      Usuń
  4. Cały luty nic nie kupiłam XD
    Teraz raczej nie będę się odwykować ;-)
    Witaj ponownie - długo Cię nie było :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to niezła jesteś, żeby bez akcji nie kupować;)
      Przemyślałam wiele co do sieci i zmiany robię, (choć myślałam nad rezygnacją z bloga to wpadłam na lepsze rozwiązanie;))

      Usuń
    2. Tak to wyszło :-)
      Teraz mnie bardzo zaintrygowałaś :-) Co wymyśliłaś? :-)

      Usuń
  5. O! Pastereczka! ;-)

    Gdzie Ty się podziewałaś przez tyle czasu?

    Zastanawiam się, czy ta akcja ma coś wspólnego z postem? Muszę dotrzeć do źródeł i to sprawdzić, bo mnie to zaintrygowało. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej !!! wchodze w to !!! do 13 kwietnia nie kupie zadnego kosmetyku !!! zadne promocje nic mnie nie skusi!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na blog
    ....ANGIELSKI na SKRÓTY ...
    Może , akurat jakieś informacje się przydadzą...
    Miłego dnia życzę !

    No proszę to trzeba aż odwyku ??

    OdpowiedzUsuń
  8. o przydaloby mi sie to taki odwyk dobrze by mi zrobil

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...