poniedziałek, 10 grudnia 2012

Mój dom jak maybelline ;)

Tym razem w przerwie od bloga pracowałam w domu. Dzięki bezinteresownej pomocy przyjaciół udało mi się na nowo zaaranżować przestrzeń. Dziękuję.

Mam swoje ulubione wnętrza, które chętnie oglądam. Te w gazetach, te na blogach i w programach telewizyjnych. Znam niektóre lądujące na pierwszych stronach gazet. Wiem też w jakich czuję się dobrze. Mam swoje kolory. 
Marzę o dużej przestrzeni gdzie mogłabym zrealizować część moich pomysłów. Tymczasem do domu wkroczyła paleta jak z maybelline  

(zdjęcia z maybelline.com):



Efekt jak tu- neutralna baza i subtelne akcenty.

life123.com


Nie skusiłam się na farby Benjamina Moore ze względu na cenę. Natomiast użyłam różnych odcieni bieli, jak to niektórzy mówią, dla koneserów;)
Jedni odróżniają odcienie, inni nie- tak jak z podkładem na twarzy i szyi.....

Ja lubię tło dla sprzętów lekkie, i takie wyszło. Mebli nie mogłam dokupić, dodatki też w większości przerobione, przestawione, bo tym razem zmiany były robione za grosik+ciężka praca.
 
Tu paleta bieli BM
 
U mnie rządzi antyczny marmur z Luxens, cudny odcień bieli, turkus i brąz oraz antyczna sosna(większe meble). Do tego trochę kobaltu i kardamonu. 
Cieszę się ze zmian.
U Was przez miesiąc pewno też sporo się wydarzyło. Podzielcie się nowinami.

Wracam odświeżona;)

Pin It

12 komentarzy:

  1. wow:) inspiracja extra;) jakbyś mogła pochwal się zdjęciami wnętrz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to intrygująco brzmi. Pokażesz te wnętrza? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, odezwij się bo nie wiem czy dostałaś mojego e-maila?

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne kolory we wnetrzach sa przyjemniejsze dla oka, ostre barwy mecza strasznie i moim zdaniem jest trudniej wypoczac...

    OdpowiedzUsuń
  5. jak Cię dawno nie widziałam :3
    a te białe są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. nice pics


    fashionpassionomg.blogspot.com
    SORTEIO/GIVEAWAY:fashionpassionomg.blogspot.pt/2012/12/giveaway-firmoo-vouchers

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the first Picture

    You got a great Blog.
    WOuld you like to follow each other on GFC (and maybe on FB).
    Just let me know and i´ll follow right back :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this eye makeup! This just gave me an idea how to do my eye do for my christmas party! :)

    ♡❤ Ongoing Giveaways!!! (^_^) ❤♡
    #ChaiChenGiveaways ★ (International)
    Ice Goddhez x Firmoo $500 Eyewear Voucher #ChaiChenGiveaways
    Win Firmoo Eyewear Gift Vouchers - Running this week only!!! My Birthday week, Dec10 yeah!
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    Win shoes, clothing, and accessories worth around $88 from Asianvogue Shop, FlauntPH, and Bedazzle Accessories!

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie wróciłaś :-) Podoba mi się porównanie i gratuluje udanego remontu - najważniejsze jest to, ze Tobie się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. great eye makeup girl! nice love it!! thanks for following on GFC, followed u back!

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu cieszę się, że wróciłaś :* fajnie, że się urządziłaś :) niech Ci się dobrze mieszka i życie dobrze układa :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...