niedziela, 12 kwietnia 2015

Inspiracje przed/po diecie sokowej i Joe Cross 60 dni na sokach

Skąd pomysł na soki? 

Dla minie inspirujący był film Joe Cross'a:' Fat sick &nearly dead ' gdzie jest pokazana normalnie, bez upiększeń i fajerwerków transformacja człowieka towarzysząca piciu w ciągu 60 dni jedynie świeżych soków. Głównie zielonych. Powstało również wiele filmów, gdzie ludzie dzielą się sukcesem w przeprowadzeniu takiej kuracji- detoxu i to niekoniecznie w takim samym czasie jak Joe. Czasem 2, czasem 7 dni, a i zdarzają się 100 czy 30 lub 2 tygodnie. Myślę, że to bardzo indywidualna kwestia jaką podjąć decyzję, jakie są cele i zalecenia lekarskie. Ja podjęłam się wyzwania i nikogo na to nie namawiam, więc co tam wywnioskujecie to na własną odpowiedzialność. Zresztą zawsze można iść do lekarza, o ile znacie jakiegoś nowoczesnego w myśleniu ;)

 Bardzo mi się podoba przemiana tej dziewczyny:
30 dni

Ta robiła kilkakrotnie takie kuracje, bardzo wspiera innych i jest zabawna oraz pozytywnie nastawiona do życia i w ogóle (przed/po w 5 minucie filmu)


Wielu facetów decyduje się na tą dietę, może przez to że efekty są szybkie?
100dni:

10 dni:



A tu rzeczony film oraz część druga;)




cz2

cz1




Pin It

1 komentarz:

  1. cieszę się, że trafiłam na ten post. Szukam czegoś zdrowego, co pomogłoby mi schudnąć, a soki to najlepszy dla mnie wybór :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...