czwartek, 11 kwietnia 2013

Perfumy w Ikea czyli jak przechowywać perfumy

Perfumy w Ikea. 

W moim ulubionym kredensie z Ikea stoją rządkiem moje perfumy. Bo oczywiście w Ikea możecie zakupić jedynie flakoniki do perfum i coś na co je będzie można postawić. Nie nadaje się jednak do tego blat toaletki.


Jedne, jak widać umieszczone są w kartoniku, bo chwilowo zapach jest dla mnie zbyt intensywny i po nie nie sięgam. Jak widać zużycie jest różne. Niektórych ostatnich psiknięć mi żal.... Moja Herbal Fresca to odlewka z wymiany wizażowej :*. 
Nie trudno zauważyć, że jestem miłośniczką Guerlain Aqua Allegorii i póki co, dobrze mi z tym, no może nie licząc faktu, że mój ukochany zapach przestał już być produkowany. Tego w limitowankach nie znoszę. Niby mogłabym jeszcze je dostać ale boję się kupować na zapas, bo tego co mam tak szybko znów nie zużyję.

Czego nie lubią perfumy?


Jak więc przechowywać perfumy:
  • Zawsze zamykaj flakon korkiem.
  • Nie noś perfum w torebce. Nie potrząsaj i nie narażaj na gwałtowne zmiany temperatur. Raczej zrób sobie z nich próbkę do torebki, za kilka groszy kupisz na nie fiolkę.
  • Nie trzymaj perfum na półce w pobliżu źródła ciepła: kaloryfera, piecyka łazienkowego, rur z ciepłą wodą.
  • Nie narażaj perfum na światło słoneczne, no chyba że mają nieprzeźroczystą buteleczkę.
  • Jeśli masz możliwość to kup perfumy we flakoniku z atomizerem, a nie samym korkiem (dostęp powietrza będzie dzięki temu ograniczony).
  • Jeśli planujesz odstawić perfumy na dłuższy czas, zapakuj je w kartonowe pudełeczko (nie musi być firmowe) i schowaj w chłodne miejsce. Jeśli się da to do góry nogami (powietrze nie będzie miało dostępu do wnętrza flakonu)

Dbacie o swoje flakoniki? Ile macie flaszeczek, wiem, że u mnie to przeciętna ilość, może się odezwą minimalistki a może rekordzistki?


    Pin It

    16 komentarzy:

    1. Przygotowywałam podobny post! ;-)

      A co więcej - mamy też podobny gust perfumeryjny. Aqua Allegoria - już mi trochę przeszło kolekcjonowanie. I należę do nielicznych znanych mi osób, które lubią Spiced Green Tea. ;-)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No nie żartuj!

        Ja poluję na nie w dobrej cenie, jak zobaczysz promocje w Superpharm lub Ross to mi daj znać:) Myślałam, że takie zwykłe to tylko ja nosze;)
        AA co drugie mniej więcej (z wyprodukowanych) bardzo lubię.

        Usuń
    2. ja muszę kupić sobie jeszcze flakonik perfum;p

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja mam tylko jedne perfumy i rzadko ich używam. Wolę dezodoranty o ładnych zapachach. ;p

      OdpowiedzUsuń
    4. Moja obecna kolekcja mieszkała w szufladzie komody, jednak sukcesywnie zostaje odbudowywana :D więc myślę o nowym domku, lecz nadal to będzie jakaś część komody :)

      Zresztą dobrze wiesz, że to moja wielka słabość :)))

      OdpowiedzUsuń
    5. Ładna kolekcja i te buteleczki :)
      Ja mam kilka, jednak ostatnio lubuję się w Mexxie, które dostałam od swojego chłopaka, zresztą to już druga buteleczka tych samych perfum, które mi kupił, bo o dziwo mi się nie znudziły, jak to zazwyczaj bywa, bo wykończeniu jednego flakonika danego zapachu ;)

      OdpowiedzUsuń
    6. Cool tips to care for perfume dear! I don't have a lot of collection hehe. I normally just have 1 after another. This is cool :)

      ★♡ Monetize Your Blog? (^_^) ♡★
      Earn Money Online with Sponsored Reviews
      My experience with SponsoredReviews and how they can help you ...

      ❤ ~Chai
      http://chenmeicai.blogspot.com
      http://www.facebook.com/ChaiChenPage
      Follow Ice Goddhez via Bloglovin'
      Follow on NetworkedBlogs via Facebook
      Follow me via Google+

      OdpowiedzUsuń
    7. ja tam specjalnie nie dbam o perfumy, trzymam je w swoim zakatku kredensu, nie zauważyłam wietrzenia perfum jak trzymam bez korka.Ale ja dośc szybko zuzywam

      OdpowiedzUsuń
    8. Ciekawy artykuł! Nigdy nie zwracałam uwagi na to, jak obchodzić się z perfumami, bo nie sądziłam, że tego wymagają. Teraz będę ostrożniejsza. Nie mam ich tak dużo jak Ty. Jestem zwolenniczką dwóch -trzech zapachów. Jak się w ich zakocham to już koniec. I nie kupuję na zapas. Gdy się skończą, nabywam nowe.

      OdpowiedzUsuń
    9. Perfumy kocham i uwielbiam, zawsze mamkilka różnych buteleczek. Moje mieszkają w szafie :)

      OdpowiedzUsuń
    10. a ja mam dość mało perfum, i - szczerze mówiąc - nie pociągają mnie ekskluzywne, bardzo trwałe zapachy. Widocznie to nie mój konik ;)

      OdpowiedzUsuń
    11. Ja mam trzy flakoniki. Uzywam w zależnosci od humoru. Czasami uzywam cięższych a czasami lekkich i kwiatowych.

      OdpowiedzUsuń
    12. U mnie ilość flakonów też przeciętna ;)
      Mam Aqua Allegoria Bazylia z Mandarynką - świetnie się sprawdzała w okresie przedŚwiatecznym :)

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...