poniedziałek, 8 kwietnia 2013

ZSK - cudowne rozmnożenie w koszyku

Potrzebowałam kwasu hialuronowego i kwasu migdałowego.
Kupiłam.
notonthehighstreet.com

no i jeszcze....

Olej z nasion malin NATURALNY
Niezmydlalna frakcja oleju sojowego
Potrójny kwas hialuronowy 1.5%
Olej arganowy organiczny DEODORYZOWANY
Kwas Migdałowy
Hydrolizat keratyny
Kwas hialuronowy 1%
FEOG.
Olej z nasion czarnej porzeczki RAFINOWANY GLA 13%
Witamina E

gratis do tego otrzymałam:
hydrolat z róży
korund
olej jojoba
lipasomy z nanomiedzią 


Jak to jest, że wchodzisz do sklepu po dwie rzeczy a masz w koszyku x5.... 
Cieszysz się, że przesyłka dotarła w jeden dzień, że masz gratisy, że kupiłaś więcej- zapominasz. 
Zakupy zrobione z koleżanką więc i przeska tańsza niż bilety MPK w Krakowie...

Jeszcze jak się nie postarzeję szybciej to 100% zadowolenia;)

A Wam w koszykach się (cudownie) mnożą zakupy internetowe? Mnie zawsze...

edit: jak to rzekła Isabeel117 
 
Pin It

30 komentarzy:

  1. też muszę znów zrobić zamówienie na zsk :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez Internet, to nawet nie wypada kupować jedną czy dwie rzeczy 8)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przestalam robic zakupy internetowe wlasnie z tego powodu:)
    choc zakupy sklepowe wcale nie rozwiazaly problemu. chce jedna rzecz wychodze z siedmioma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w stacjonarnych się powstrzymuję;) Internnetowe jak widać...;)

      Usuń
  4. Ja mam to samo w takich sklepach!

    Teraz właśnie tez chciałam HA, tylko kupuję w Naturalisie i oczywiście zapragnęłam połowy oferty tego sklepu i muszę odczekać aż mi nieco przejdzie.

    Czyli rzeczywiście są pomiędzy nami podobieństwa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo odczekać i przy przypływie gotówki.........

      Są są, to miłe dla mnie

      Usuń
  5. Hmmm, I don't get to experience these products though. Cool for you to have them. :) When I go to a shop, I also end up having a lot of items. :p

    ★♡ Follow Each Other? (^_^) ♡★
    My Thoughts on Follow Each Other Requests
    A blow by blow account of my experiences on such requests & more ...

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    Follow Ice Goddhez via Bloglovin'
    Follow on NetworkedBlogs via Facebook
    Follow me via Google+

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo jeżeli chodzi o zakupy w zsk. to mam tak samo. NIby nic, a później nie wiem dlaczego mam tak dużo małych białych pudełeczek i buteleczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagadka;) z YC to chyba nie mniej wosków ląduje u Ciebie w koszyku

      Usuń
  7. Też mi się tak mnożą, ale zawsze sobie wmawiam, że to z oszczędności, przecież jak jedna przesyłka rozłoży się na więcej produktów to jest taniej, prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, matematyczne uzasadnienie dobrze działa :))

      Usuń
  8. jeej
    jak bedzie dzialac na niestarzenie :) to daj znac koniecznie
    nie znam tych kosmetykow, ale licze na jakies opisy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci wysłać, zresztą sklep za granicę wysyła, produkty znam i polecam jako uzupełnienie pielęgnacji- napiszę o tym

      Usuń
  9. ale zakupów narobiłaś;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy! Przez internet ciężko jest się ograniczyć, tym bardziej jak płaci się sporo za przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      No właśnie, choć to czasem zgubne dla portfela;)

      Usuń
  11. Ile zapłaciłaś za taki zestaw? Używałaś już wcześniej kwasu hialuronowego? Zastanawiam się and kupnem, bo upływające lata dobijają moją twarz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak widzisz kupowałam sporo, ale duet kwas hialuronowy plus olej z malin czy arganowy kosztuje plus minus 20PLN i starcza na conajmniej 2msc. W całe zakupy zmieściły się w 100 ( gratisy duże bo do tego jeszcze doszła kwota zamówienia koleżanki;) )

      Usuń
  12. trochę tego masz ;)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardziej się mnożą zakupy stacjonarne.
    Na ZSK ani na biochemii jeszcze nie robiłam zakupów, z naciskiem na jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO Moja Droga, jak się zacznie to...
      ( I tak polecam:P)

      Usuń
  14. hehe, skąd ja to znam, u mnie też następuje takie cudowne rozmnożenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. A według mojej rodziny to niby moje 2 marne buteleczki (kwas hialuronowy i hydrolizat keratyny) zajmują pół lodówki wraz z hydrolatem :D ciekawe co by powiedzieli na Twoje łupy? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musisz im pokazać moje zdjęcie i poprosić o wyrozumiałość. W końcu ketchup zajmuje mniej miejsca a nie odmładza;)

      Kreatynę dajesz na włosy? Masz jakiś patent na to?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...