poniedziałek, 8 kwietnia 2013

ZSK - cudowne rozmnożenie w koszyku

Potrzebowałam kwasu hialuronowego i kwasu migdałowego.
Kupiłam.
notonthehighstreet.com

no i jeszcze....

Olej z nasion malin NATURALNY
Niezmydlalna frakcja oleju sojowego
Potrójny kwas hialuronowy 1.5%
Olej arganowy organiczny DEODORYZOWANY
Kwas Migdałowy
Hydrolizat keratyny
Kwas hialuronowy 1%
FEOG.
Olej z nasion czarnej porzeczki RAFINOWANY GLA 13%
Witamina E

gratis do tego otrzymałam:
hydrolat z róży
korund
olej jojoba
lipasomy z nanomiedzią 


Jak to jest, że wchodzisz do sklepu po dwie rzeczy a masz w koszyku x5.... 
Cieszysz się, że przesyłka dotarła w jeden dzień, że masz gratisy, że kupiłaś więcej- zapominasz. 
Zakupy zrobione z koleżanką więc i przeska tańsza niż bilety MPK w Krakowie...

Jeszcze jak się nie postarzeję szybciej to 100% zadowolenia;)

A Wam w koszykach się (cudownie) mnożą zakupy internetowe? Mnie zawsze...

edit: jak to rzekła Isabeel117 
 
Pin It

30 komentarzy:

  1. też muszę znów zrobić zamówienie na zsk :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przyśpieszyła potrzeba koleżanki;)

      Usuń
  2. Przez Internet, to nawet nie wypada kupować jedną czy dwie rzeczy 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadaje się to zdanie na sentencję 8)

      Usuń
  3. ja przestalam robic zakupy internetowe wlasnie z tego powodu:)
    choc zakupy sklepowe wcale nie rozwiazaly problemu. chce jedna rzecz wychodze z siedmioma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w stacjonarnych się powstrzymuję;) Internnetowe jak widać...;)

      Usuń
  4. Ja mam to samo w takich sklepach!

    Teraz właśnie tez chciałam HA, tylko kupuję w Naturalisie i oczywiście zapragnęłam połowy oferty tego sklepu i muszę odczekać aż mi nieco przejdzie.

    Czyli rzeczywiście są pomiędzy nami podobieństwa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo odczekać i przy przypływie gotówki.........

      Są są, to miłe dla mnie

      Usuń
  5. Hmmm, I don't get to experience these products though. Cool for you to have them. :) When I go to a shop, I also end up having a lot of items. :p

    ★♡ Follow Each Other? (^_^) ♡★
    My Thoughts on Follow Each Other Requests
    A blow by blow account of my experiences on such requests & more ...

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    Follow Ice Goddhez via Bloglovin'
    Follow on NetworkedBlogs via Facebook
    Follow me via Google+

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo jeżeli chodzi o zakupy w zsk. to mam tak samo. NIby nic, a później nie wiem dlaczego mam tak dużo małych białych pudełeczek i buteleczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagadka;) z YC to chyba nie mniej wosków ląduje u Ciebie w koszyku

      Usuń
  7. Też mi się tak mnożą, ale zawsze sobie wmawiam, że to z oszczędności, przecież jak jedna przesyłka rozłoży się na więcej produktów to jest taniej, prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, matematyczne uzasadnienie dobrze działa :))

      Usuń
  8. jeej
    jak bedzie dzialac na niestarzenie :) to daj znac koniecznie
    nie znam tych kosmetykow, ale licze na jakies opisy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci wysłać, zresztą sklep za granicę wysyła, produkty znam i polecam jako uzupełnienie pielęgnacji- napiszę o tym

      Usuń
  9. ale zakupów narobiłaś;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy! Przez internet ciężko jest się ograniczyć, tym bardziej jak płaci się sporo za przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      No właśnie, choć to czasem zgubne dla portfela;)

      Usuń
  11. Ile zapłaciłaś za taki zestaw? Używałaś już wcześniej kwasu hialuronowego? Zastanawiam się and kupnem, bo upływające lata dobijają moją twarz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak widzisz kupowałam sporo, ale duet kwas hialuronowy plus olej z malin czy arganowy kosztuje plus minus 20PLN i starcza na conajmniej 2msc. W całe zakupy zmieściły się w 100 ( gratisy duże bo do tego jeszcze doszła kwota zamówienia koleżanki;) )

      Usuń
  12. trochę tego masz ;)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardziej się mnożą zakupy stacjonarne.
    Na ZSK ani na biochemii jeszcze nie robiłam zakupów, z naciskiem na jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO Moja Droga, jak się zacznie to...
      ( I tak polecam:P)

      Usuń
  14. hehe, skąd ja to znam, u mnie też następuje takie cudowne rozmnożenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. A według mojej rodziny to niby moje 2 marne buteleczki (kwas hialuronowy i hydrolizat keratyny) zajmują pół lodówki wraz z hydrolatem :D ciekawe co by powiedzieli na Twoje łupy? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musisz im pokazać moje zdjęcie i poprosić o wyrozumiałość. W końcu ketchup zajmuje mniej miejsca a nie odmładza;)

      Kreatynę dajesz na włosy? Masz jakiś patent na to?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...