środa, 30 maja 2012

Moro nails krok po kroku. Malowanie paznokci kartką


Do zrobienia moro na paznokciach potrzebujemy gładkiej powierzchni do wylania kilku kropli lakieru.
Ja użyłam taśmy przeźroczystej, przyklejam do spodni i już;).

Narzędziem do malowania jest kawałek kartki papieru, malujemy brzegiem, maczamy w lakierze i dotykamy paznokcia. 



Malujemy od razu pięć lub dziesięć, żeby wzór był w miarę powtarzalny.

Ja mam mało kolorów więc mieszam lakiery do uzyskania pożądanej barwy.



Jak widać kreski są nieco wypukłe. Konieczny jest top przeźroczysty. Na najmniejszym palcu użyłam brokatowego Essence ale co za dużo to... Więc polecam użycie bezbarwnego. Dla uzyskania zamglonego efektu możesz użyć przejrzystego kolorowego lakieru.



Malowałyście kiedyś paznokcie kartką?
Pin It

1 komentarz:

  1. Na to bym nie wpadła, ale efekt wyszedł Ci dość ciekawy :-)


    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...