sobota, 25 sierpnia 2012

Podróż z Kobo za dychę do jednego z 28 miast


Podróże palcem po mapie odbywałam w dzieciństwie. Tym razem podróż na palec, a raczej paznokieć z Kobo. Jakim kluczem te nazwy wybierali- nie wiem. Że Paryż czerwony to przypuszczałam :P a jak z resztą kolorów przyporządkowanych do miast jest sprawdź sama. Już można je kupić w Drogerii Natura (10 PLN- 7,5ml). Oferta stała, nie limitowana.



Wybierz sobie miasto do jakiego chciałabyś polecieć i sprawdź czy kolor Ci odpowiada :P


Berlin
Nowy York
Wiedeń
Las Vegas
Moskwa
Brazylia
Buenos Aires
Madryt
Sofia
Lizbona
Praga
Toronto
Genewa
San Francisco
Paryż
Rzym 
Wenecja
Meksyk
Barcelona
Sydney
Montreal
Sztokholm
Amsterdam
Tokio
Szanghaj
Miami
Ateny
Londyn

Ja lecę na trasie Praga- Londyn- Lizbona -Madryt, a jak starczy kasy to i Meksyk ;) A Wy?

Kolory sprawdzić można np tu : KLIKPin It

8 komentarzy:

  1. Jak dobrze ze to nie limitka :) To ja lece Buenos Aires-Meksyk-Amsterdam-Ateny- może do barcelony też wstąpie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Madrid i Mexico obowiązkowo - jak przystało na miłośniczkę języka hiszpańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie Los Angeles?! w takim razie wybralabym san francicso, ale kolor srednio mi sie podoba... hmm, chyba moj ukochany London!

    OdpowiedzUsuń
  4. z pierwszej i trzeciej linijki wzięłabym wszystkie, ze środkowej.. no coś bym wybrała ewentualnie. niestety nie mam ich gdzie kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. these look very interesting, never knew of these! thanks for your comment, i'm your newest follower on gfc!

    www.dailydisguise.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałam Paris :) dużo fajnych kolorów :) dzięki za odwiedziny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby to powiedzieć, ja się rzuciłam ostatnio na pigmenty, ale myślę że w związku z twoim postem przejrzę lakiery i polecę, np Tokio ;-)

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wybrałam Amsterdam, chociaż chciałam też wiele innych miast. W każdym razie opamiętałam się, zanim zaczęłam kupować lakiery tylko ze względu na nazwy :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...