sobota, 15 września 2012

Fushion Beauty paleta - swatches ultraflesh bronze metalika

Fushion Beauty paleta do makijażu. ULTRAFLESH bronze metalika

Na jesień? Na lato? Na cały rok. Dawno nie miałam produktu 5w1, z którego byłabym zadowolona. Ten wydawał się spełniać nadzieje. 





Kiedy dorwałam opakowanie byłam zaskoczona jakością, i to na plus. Kasetka z ciężkiego błyszczącego tworzywa. Nic do zarzucenia. Rozkłada się w wachlarz, co kilkanaście stopni kliknięcie zatrzymujące część na miejscu. Design mi się podoba. Długość pióra.




Pierwszy produkt pudrowy, miękki mocno napigmentowany, miedziany. 

Dwa kolejne o kremowej, tłustej ale z poślizgiem konsystencji, pigmentacja duża. 

I w końcu zaskakująco dobre kredki, miękkie i napigmentowne, malują z poślizgiem. Jedna perłowa druga cielista. Niewielkie, wykręcane

Tak prezentują się kolory na żywo:




W zasadzie mając podkład i tusz można wykończyć tymi wielozadaniowymi kosmetykami makijaż. Dobre do modelowania i rozświetlania. Dobra pigmentacja, delikatny zapach, luksusowa kasetka. Na pudełku osobno wypisane składy poszczególnych produktów. 
Ja z zakupu jestem zadowolona, chociaż był on "w ciemno", bo znałam tę firmę tylko z produktów do ust.

Paleta do mnie pasuje, bo ostatnio ja sama jestem wielozadaniowa i do wszystkiego...  Bylebym jeszcze jak ona dostała od życia trochę blasku to marudzić nie będę;)

Lubicie wielozadaniowe kosmetyki? I palety?

Acha: cena w promocji około 27$
Pin It

23 komentarze:

  1. Z jednej strony lubię, bo kompaktowość to wygoda. Z drugiej strony łatwo utrafić bubla, więc jest obawa. Czasem się kuszę, czasem nie. Ostatnio jednak wielofunkcyjność kojarzy mi się wyłączeni z pracą i pracownikami hybrydowymi XD Nie mniej jednak, podobają mi się kolory tej paletki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mam pytań - pracownicy hybrydowi:D:D

      Właśnie nieraz trafiłam kompakty gdzie tylko jedna rzecz nadawała się do używania, ale jaki wtedy to ma sens....

      Usuń
    2. Widzisz, dla mnie miałyby sens paletki, w których masz od górnie, powiedzmy: 5 miejsc na cienie do powiek, 3 na szminki czy błyszczyki, po jednym na rozświetlacz, bronzer czy róż i oczywiście maskara i kredka i styk. Do tego masz wszystkie z tych produktów w wersji wkładów do paletki i sama sobie to komponujesz. Nawet może być w wersji mini, ale to Ty wybierasz :-)

      Usuń
  2. Ładnie wygląda!
    Osobiście lubię, ale chyba bardziej jako gadżet, bo zawsze malo używam paletek... Ale mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. i like this make up!im fallowing you now, so maybe you can fallow me to?

    OdpowiedzUsuń
  4. oh thanks! I'll follow you now, maybe you want to follow each otehr on bloglovin too??let me know it!!!!!
    great blog by the way, i really love it!!!!!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanie Kochana brzmi: Kto nie lubi??? :)
    Muszę poczekać i zobaczyć ją na żywo :P :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for your sweet comment and following my blog!
    I like your post. I am your newest follower, number 101! x

    Fashion-Burger

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie miałam nigdy takie cudeńka, ale i sie wzbraniałam przed nimi :) może czas się przekonać? Tylko, że dosyć sporo kosztuje ten przez Ciebie prezentowany zestaw :(

    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję większość przez internet, cena jest aktualna na dziś -20%, lecz ja trafiłam na -60% więc okazje się zdarzają;)

      Ofc

      Usuń
  8. Great post, I'll have to trying those out, if I can find it anywhere here. Thanks for your lovely comment and following my blog. I'm following you now girl.

    http://www.wear2day.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I buy this there: strawberrynet.com
      Thank You for visit

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...