niedziela, 30 września 2012

Konkurs dla czytelników, czyli internatinal giveaway z czterema nagrodami. Kolczyki i pędzle.


Bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście. Szczególnie dziękuję za komentarze. Pod kilkoma postami znalazłam wiele interesujących i niebanalnych wypowiedzi. Ale i Ci którzy nie piszą lecz powracają na moją stronę są dla mnie bardzo cennymi czytelnikami, nawet jeśli nie obserwują bloga stale. 

Chciałam docenić Was, moich obserwatorów organizując konkurs na blogu czy jak to niektórzy nazywają, rozdaniem na blogu. Daję 4 nagrody, aby szanse wygrania były duże;)
Nagrodami są wykonane przeze mnie kolczyki z kamieni półszlachetnych i szklanych kryształków oraz komplet pędzli do makijażu dla tych co kolczyków nie noszą, bądź im się nie podobają;)

 NR 1




NR 2


NR 3



NR 4






Zasady są proste. Należy:
  1. być publicznym obserwatorem bloga. (Osoby, które bloga nie mają też mogą obserwować)
  2. podać swój e-mail
  3. wybrać numer nagrody
  4. dać m radę na temat pisania i prowadzenia bloga (1-100pkt)

Dodatkowo (aby zwiększyć szansę) możesz:
  1. napisać osobną notkę o rozdaniu (55pkt) – jeśli ją napiszesz, prosiłabym o link:)
  2. lub napisać wzmiankę o konkursie w poście (38pkt) – jeśli ją napiszesz, prosiłabym o link:) 

Jeśli zgłosi się więcej niż 50 osób rozlosuję nagrodę pocieszenia, bez względu na ilość punktów;) Pięć gąbeczek kosmetycznych z Home&You, korektor Lavender Everyday Minerals 1g, gumka z Boot's :

nagroda pocieszenia:




W komentarzu wygląda to mniej więcej tak:
Obserwuję jako:
E-mail: 
Nagroda nr:
Dobra rada.:
Osobna notka: Tak/Nie (link)
Wzmianka: Tak/Nie (link) 
 
Organizatorem konkursu oraz sponsorem nagród jestem ja, Pastereczka. Rozdanie trwa od 30.09.2012 do 18.10.2012 do północy.

Nagrody wysyłam do tygodnia po konkursie (jeśli w ciągu pięciu dni nie dostanę adresu laureata to zwracam sie do kolejnej osoby). 

Pytania do mnie jak zawsze na adres:  rozowakaczka@gmail.com

Wysyłam na cały świat. International giveaway !

Pin It

8 komentarzy:

  1. Jakże cudownie matematyczno-statystyczny konkurs XD Piszesz bardzo ciekawie, dlatego regularnie do Ciebie zaglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na wzrost zainteresowania:P oraz dziękuję.

      Może kilka osóbek czytających dojdzie.
      A Ty Kocie wybieraj;)

      Usuń
    2. Ja moja droga zostanę tylko obserwatorem i komentatorem, który przychodzi, bo lubi czytać Twoja radosną twórczość własną, a nie czeka na nagrody :-) Pisz, a ja będę z radością czytać :-)

      Usuń
  2. Obserwuję jako: Magdalena B
    E-mail: lady1307@interia.pl
    Nagroda nr:
    Dobra rada.: 1 to powinnaś prowadzić bloga dla siebie aby móc, gdzie mieć opisać swoje przeżycia, doświadczenia itp.. Jeśli interesuje Cię wiele rzeczy ( tak jak mnie) to pisz o wielu rzeczach np codziennie każdego dnia co innego aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie:) Aby mieć stałych czytelników musisz również zadbać o to aby ich czasami odwiedzić na ich własnych blogach. Przede wszystkim bądź sobą i rób to z czego TY jesteś zadowolona. Zresztą nie ważna jest ilość ale jakoś ;)
    Osobna notka:Nie
    Wzmianka: Nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm a zapomniałam o nagrodzie poproszę pędzelki ale w sumie to taka rada nie musi być hmmm... płatna :D

      Powodzenia

      Usuń
  3. ciezko dawac jakies rady, bo jestem raczkujaca w blogowaniu choc moj blog istnieje od 2010 roku :) pisz o tym, co lubisz.... juz masz 117 obserwatorow -co znaczy, ze jest dobrze a pewno bedzie lepiej :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z przedmówczynią. Dopiero zaczynam tego bloga, więc Ty wiesz lepiej. ;-)
    Ale wydaje mi się, że najlepiej się pisze o tym, co samemu się uważa za interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjmij ode mnie babeczkę :))) http://www.1001pasji.com/2012/10/tagowa-sodka-babeczka-so-sweet-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...