wtorek, 22 stycznia 2013

A gdyby babcia blogowała?

Dzień Babci, Dzień Dziadka
Moje dzieci świętują z nimi, ja wspominam moich dziadków.

Muszę z moimi rodzicami i dziećmi zrobić zdjęcie w takim stylu: 
 
 rhubieandrhett.com

 handstogether-dreamstime_11621029_zpsa52b9969.jpg

 familyactionluton.co.uk

Zawsze mnie ujmowały swoją prostotą, pomysłem.

Moi dziadkowie już odeszli. Miło mi o nich wspomnieć. Gdyby blogowali to:
Moja babcia A. byłaby blogerką od mody, na pewno. Zawsze w sukienkach, zawsze gotowa "na wyjście" 

 

Druga babcia M. prowadziłaby bloga typu craft. Przepiękne koronki i hafty niejednego by urzekły. 

 
Dziadek jeden i drugi do blogowania by się nie wzięli, zbyt mało konkretne zajęcie;)

A jak Wasze Babcie i Dziadkowie, mieli/ mają jakieś talenty, przekazali Wam coś cennego?  
Ja mam mało pamiątek a Wy?

Wspomnienia przywołują różne obrazy i uczucia. Korzystając z okazji polecam Wam serdecznie recenzję książki i oczywiście samą pozycję książkową "Koło życia" Elisabeth Kübler-Ross, którą napisała Hexxana KLIK .
Sama bym to w ten sposób ujęła. 

 

 
Pin It

35 komentarzy:

  1. moja babuszka tez by pewnie o modzie pisała i o stroikach itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ups;)
    napisalam komentarz z profilu mojego meza ;)
    w kazdym badz razie, mam nadzieje, ze przekaz dotarl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarł oraz się domyśliłam po linkach kierujących dalej że to on:) tymczasem miałam pisać, że żona fajna. Ale w takim razie napiszę, że mąż fajny:D

      Usuń
    2. haha dzieki :P

      moj maz jeszcze tak dobrze po polsku nie mowi- nie mowiac juz o pisaniu ;)

      Usuń
  4. moja babcia pisałaby pewnie o religii...

    OdpowiedzUsuń
  5. moja babcia opowiadałaby o wojnie przeróżne historie - uwielbiałam ich słuchać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nice pics
    fashionpassionomg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pamiętam, że jak byłam mała to zawsze robiłam z babcią jakieś figurki z masy solnej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobał mi się ten pomysł "gdyby babcia blogowała", moja babcia pisałaby chyba o naturalnym i zdrowym odżywianiu. Myślę, że znalazłaby swoje miejsce w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i to są tematy dość popularne jeśli chodzi o liczbę odwiedzających:) Zawsze mozesz u siebie mieć "zakładkę babci"

      Usuń
  9. Moich dziadków praktycznie nie znałam, zaś myślę, że jedna z babć byłaby blogerką z cyklu rodzinne tradycje z polskiej wsi szlacheckiej. Kultura, obrzędy, kuchnia, szydełko, druty, zwyczaje... Bardzo mi jej brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, ciekawe kiedy tradycje zaczną być cool, nie tylko takie typu odnajdźmy swój herb.

      Usuń
  10. moi dziadkowie to trudny temat, jednych - nie zdążyłam poznać, drudzy daleko ... , ale kilka wspomnień mam, np. Dziadek zszywający moje rozklekotane sandały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakieś rodzinne trudniejsze tematy, przeżycia. I tęsknota i pamięć o takich właśnie obrazach ubogacają:)

      Usuń
  11. Babcie to największy skarb! Ja mam już niestety tylko jedną ale za to jaką! Wprost ją uwielbiam! Na dodatek zawdzięczam jej moje życie, bo przyjęła poród zanim przyjechała po moją mamę karetka. Love Babcia!
    Moja druga Babcia, gdyby tylko żyła na bank prowadziła by bloga kulinarnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to dopiero jest historia piękna:)
      Macie rodzinne przepisy?

      Usuń
    2. a jakże, pewnie że mamy :)

      Usuń
  12. Nice blog!! following you now
    xoxo
    straplessandpeeptoesmgj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja babcia również zdecydowanie prowadziłaby bloga kulinarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely <3 thanks so much for your comment!
    I'm following you with GFC. I would love if you could follow me back <3
    http://lalipops.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Im sorry. I didnt get the comment that you did on my new post 'sheinside favourites'

    fashionpassionomg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pastereczko,
    biorąc pod uwagę, że tym razem zgłosiło się prawie 60 osób, a liczba miejsc jest dość mocno ograniczona (głównie ze względu na metraż lokalu), niestety nie udało Ci się zakwalifikować na spotkanie. Mam ogromną nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy miały okazję się spotkać na takim evencie.
    P.S. Przepraszam, że tak w komentarzu, ale nie mogłam nigdzie znaleźć do Ciebie maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info:) Sprawna organizacja!
      Wobec tego poczytam relacje na blogach. Bawcie się dobrze, róbcie zdjęcia:)
      Następnym razem na jakimś stadionie zróbmy;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...