poniedziałek, 21 stycznia 2013

Najlepsza farba do włosów, nawet siwych- LUOCOLOR

Farba  LUOCOLOR to trwałe, świetliste odcienie w 20 minut. Farbuję nią włosy prawie od dwóch lat i nie mam zamiaru jej zmieniać. W końcu trafiłam na farbę dzięki której kolor jest pełen blasku, a naturalne ruchome refleksy są wyraźnie podkreślone. 


Od producenta, od którego jest powyższe zdjęcie: LUOCOLOR jest rewolucyjną metodą koloryzacji, która zapewnia włosom nowy odcień przy zachowaniu ich kolorystycznej różnorodności. LUOCOLOR to trójwymiarowe połyskujące barwy, będące doskonałym uzupełnieniem naturalnych rozjaśnień. Jest to zasługa innowacyjnych cząsteczek odbijających światło. Pigmenty wewnątrz włosa pochłaniają pewną ilość światła, a pozostałą odbijają. Efektem tego procesu jest pełen energii i niepowtarzalnego blasku kolor.

I w zasadzie nic dodać nic ująć. Włosy "żyją"- nie lubię płaskich jednolitych kolorów. W dodatku wybieram zbliżony do mojego prawdziwego koloru włosów odcień blondu naturalnego, czasem z domieszką chłodniejszych refleksów. U mnie jest to nr 8 czasem 8,23 lub 8,21. Niekiedy pół na pół z 8ką. Mało kto się orientuje, że to nie mój naturalny odcień. No i co tu dużo mówić, zakrywa mi siwe włosy. Wiem, że raczej wiele czytelniczek to nie interesuje osobiście, ale jeśli chcecie polecić farbę mamie to ja ją rekomenduję. Czy mi wysusza włosy itp? Trochę tak, mam więc zamiar wziąć się za olejowanie. Zresztą nie wierzę, że inne farby by mi tego nie zrobiły. Nie chcę mieć widocznych siwych pasm i to dla mnie wybór optymalny:)

 Tu dodaję zdjęcia z wyprawy na sanki;) mam nadzieję, że kolor jest widoczny w tych fragmentach;) i że nie jest płaski:
 




Tradycyjnie ciężko jest znaleźć dobrze oddane odcienie farb online. Po poszukiwaniach odsyłam Was w dwa miejsca gdzie paleta jest dobrze widoczna i nie przekłamana:
 
 http://www.alhemia.com/loreal/nk/luo/
http://www.lorealcosmetics.ru/luocolor.php 

A tu człowiek zainteresowany zimą, sankami itd;)

A Wy kiedy ostatnio leżałyście na śniegu?
Pin It

22 komentarze:

  1. From the looks of it, it has nice color. Now I want my hair colored too hehe :)

    ★♡ Missin' My Outfit Posts? (^_^) ♡★
    Outfit Post: BAdA$$ Rocker Chic
    Chic, Rockstar, Edgy Party Look!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie niedawno czytałam o niej wątek na wizażu i tak się zastanawiałam, czy by jej nie spróbować:]

    OdpowiedzUsuń
  3. oo kurcze w tym roku jeszcze nie leżałam :( to źle hi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja leżałam ;)
    Używałam kiedyś majirel loreala były ok ale czasem kolor wychodził dużo ciemniejszy...chciałam brąz wychodził czarny...i wysuszały a mam proste dlatego wole jak się błyszczą :D Długo szukałam swojej farby nawet po profesjonalnych, aż wreszcie natrafiłam na Schwartzkopf Natural&Easy. Nie robią się czarne, długo trzyma kolor i używam już chyba ze 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli co człowiek to opinia;) Ja S. nie lubię :x
      Zawsze mi się zdaje, że jesteś blondynką...

      Usuń
  5. ostatnie zdjęcie mistrzowskie :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor wygląda naturalnie - bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor świetny! :) bardzo mi się podoba. Ja teraz zdecydowałam się na farbę z Biokap, ciekawa jestem efektów.

    Przy okazji, czekam na potwierdzenie i awatar :) Bo przejdzie okazja koło nosa :P
    Wszystkich obowiązują jednakowe zasady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam, a jak jeszcze wrócisz do blondu... ;)

      Poszło:)

      Usuń
  8. love ur blonde col! I am a new follower of u! Would u like to follow me back on gfc? I would be very happy! giulia
    thefashionmamas.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You and welcome:) Yeah we can follow each other:)

      Usuń
  9. Thank for your comment! Yeah we can follow each other, I'm already following you!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wawww! Such a miracle product! I want it!! Thank you so much for visiting my blog ;)


    http://chicfashmodd.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie loreal nie służy, ale polecam hiszpańska markę Montibello ich blondy z serii Cromatone są super, trwałe, nie rudzieją, nie niszczą włosów, a ja daję nawet 9% oksy, jedyny szkopuł - to dosyć mała pojemność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz będę googlować, zobacze jak z ceną i dostępnością. Pojemność mała to pewien kłopot bo mam włosy długie i gęste

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...