czwartek, 17 stycznia 2013

Porażka zaliczona więc zacznę od nowa- 30 DAY SHRED

 http://arolemodel.com

Niełatwo przyznać się do porażki, oj niełatwo. Szczególnie publicznie. Idealna nie jestem, a w regularności  ćwiczeń wręcz mogę być brana za antyprzykład. Nie udało mi się podjąć wyzwania letniego. Dupa. Tym bardziej mi głupio, że wierzę w to, że decyzja podjęta naprawdę jest realizowana (jak wyżej). Wygląda więc na to, że mój plan ćwiczeń był tylko planem życzeniowym wtedy. Otarłam łzy i będę ocierać teraz pot z czoła ćwicząc z Jillian Michaels 30 day shred. Co mnie wzięło? Trochę w tym winy (czyt. zasługi) Urban, znanej blogerki, która kilka dni temu wymieniła nowości fitness w tym Jillian M. KLIK. Przypomniałam sobie, że chcę. Że chciałam, a tymczasem moje ćwiczenia wyglądały mniej więcej tak:

peaceloveguacamole.blogspot.com

Owszem marzyłam o chwili kiedy z taką sylwetką, w takim stroju pobiegnę prze Kraków:
foto-ruta.com


Na przykład nad Wisłą do której mam blisko:
 sheknows.ca

Bo o morzu mogę póki co zapomnieć. Później przypomniałam sobie, że biegać nie lubię i pociąga mnie po prostu sama wizja fit sylwetki....
mytumultuousadventure.blogspot.com

Niestety pamiętam też jak Obssesion zaczynała pisać swój drugi blog, pamiętam pierwsze posty i lekkie uczucie zazdrości za każdym razem kiedy ją podglądam. Niestety, bo ona konsekwentna a ja blada;) Imponująca i inspirująca jest jej postawa. Jeszcze to szczegółowe opisywanie i rozliczanie... Heh, ale teraz postanowiłam nie pozostawać, aż tak w tyle. Postanowienie zrobione więc dołączyłam do jej drugiego bloga oficjalnie, nie anonimowo;) Obym dotarła chociaż do miejsca z którego zaczynała;)  

Tak czy inaczej ja potrzebuję motywacji, lubię inspirować się sukcesami innych. W takim wymiarze przynależność do grupy kobiet, które ćwiczą ten sam program, czy też w podobnym rytmie bądź z bliźniaczymi celami mi pomaga. Są ludzie, którzy tego nie potrzebują, ja do nich nie należę. 
Zbiegło się to wszystko z moimi urodzinami, z nowym rokiem i z postanowieniem dbałości o siebie od wewnątrz również. A że ja nie lubię zmian gwałtownych to stopniowo się wciągam w "nowe" i mam zamiar tym z Wami niebawem się podzielić.

Skoro mówimy o pięknie w ogólnym wymiarze, to już mówmy kompleksowo, osobowość+zdrowie+wygląd+podejście do życia. Stół bez jednej nogi nie jest aż tak funkcjonalny, że tak powiem (idiotyczne porównanie- chwilowo nic lotnego mi nie przyszło do głowy)

Gratuluję dziewczynom widocznym na zdjęciach poniżej. To bardzo motywujące jak zmienia się wygląd bez użycia programu graficznego typu PS, a z użyciem programu ćwiczeń typu Jillian Michaels. Liczę na efekty u siebie.

mamas-losing-it.com



wowpanel.com


 
naturalbeautymark.wordpress.com



  http://athinderellastory.blogspot.com

 
 community.babycenter.com


  nannywho.blogspot.com

No to zaczynam... czas ćwiczeń to około 30minut dziennie.


  kootation.com
Pin It

24 komentarze:

  1. mnie tez nic z odchudzania na razie nie wyszło hi hi
    powodzenia :P !!

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki !!! koniecznie pochwal sie efektami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się pochwalę a nie będę się kajać;)

      Usuń
  3. Też zabrałam sie za ćwiczenia, z tym że z naszą Ewką. Zobaczymy co to będzie. Zaraz zabieram się za ćwiczenia, chociaż też mi siężko się do nich zmotywować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdawaj relacje, ja póki co Z JM, ale kto wiec co później

      Usuń
  4. Ja akurat należę do tych ćwiczących ale niestety uzależnionych od słodyczy:) W tygodniu regularnie uczęszczam na treningi sztuki walki ale stwierdziłam, że to za mało i muszę jeszcze coś robić więc powróciłam do treningów z Ewą Ch! Lubię ją bo fajnie w tych filmikach motywuje. Dobrze jest robić ćwiczenia z nagraniem bo łatwiej oczywiście utrzymać tempo i prawidłowo oddychać by ćwiczenia miały sens, a brzuch się spinał kiedy trzeba :D Zakładasz dresik i dajesz! ;)Jestem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie sztuki walki? Uwielbiam te klimaty, chodziłam na Tai Chi Chen, ale teraz nie mam możliwości niestety. Widzę że Ewa ma sporo podopiecznych. Dzięki za wsparcie!

      Usuń
    2. Capoeira i elementy innych. Wiesz co, Ewa dlatego, że naprawdę widzę efekty, poza tym naprawdę jakoś mi lepiej po tych ćwiczeniach, ona zaraża swoim podejściem do treningu! Nie interesuje mnie raczej robienie z siebie pack-mana jak po PX90 gdzie kobiety robią z siebie mięśniaków :) DZIAŁAJ KOCHANA, WSKAKUJ W DRES! :)

      Usuń
    3. Capoeira - jestem pod wrażeniem. Słyszałam same pozytywne rzeczy o ludziach trenujących ten styl i o atmosferze przy tym panującej. Pasuje mi to do Ciebie.

      No to w dres się przebieram;)

      Usuń
  5. Hej, trzymam kciuki :-) Aż przejrzę te filmiki na necie i może się sama do nich zachęcę ;-) Motywujmy się wzajemnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jedni dają krytyczne komentarze inni wspierające:) Dzięki

      Usuń
    2. Robisz to dla siebie i nikogo więcej tak na prawdę :-) A zawsze dopinguję ludzi, którzy chcą coś dla siebie zrobić pozytywnego :-) Jak wrócę do zdrowia to też będę ćwiczyć z filmikami, ale wątpię, czy uda mi się codziennie :-)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki! U mnie z systematycznym ćwiczeniem jest dramat. A bardzo chciałabym wyrzeźbić sylwetkę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ty wyglądasz bardzo "fit" więc to chyba nie problem;)

      Usuń
  7. To jesteśmy razem, też nie jestem regularna w ćwiczeniach a marzy mi się smukła sylwetka. Może jakoś damy radę:)) obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. The tittle of your post is SO true! Quite inspirational...
    Thanks for visiting my blog! I am already following you back!

    Xx

    Suz
    El Atelier

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog <3 zapraszam do siebie ;) http://iffy-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok fine I get it! I must use these as inspirations hahaha! :)
    Must loose weight lah~ :)

    ★♡ Step Up Movie Revolution! (^_^) ♡★
    Outfit Post: Step Up Dance Gear
    ... how I loved to dance again!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też by się przydało..:(
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ćwiczenia dobra rzecz, ale mimo wszystko nie jestem zwolenniczką takiej domowej akcji. Albo inaczej, lepiej zacząć chodzić do klubu, by ktoś miał kontrolę nad ćwiczeniami, był w stanie skorygować ewentualne błędy itd.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...