środa, 23 stycznia 2013

GFC krok po kroku- jak dodać zjęcie i link do bloga- tutorial

Jak dodać zdjęcie do GFC? Jak dodać linka prowadzącego do własnego bloga w profilu GFC? Jeśli nie wiesz to zapraszam na krótki obrazkowy tutorial.

Dochodzą do mnie nowe osoby, które miło mi powitać:) Bardzo mnie to cieszy. I jakkolwiek niektóre zostawiają namiary na siebie w komentarzu, to inne w sieci znajomych google nie mają linka do swojego miejsca w sieci i nie zawsze mam jak przyjść z rewizytą.

Najprostszy według mnie sposób:

Dołącz do moich obserwatorów, jeśli już jesteś, to będziesz się widzieć u góry tak:


Kliknij w opcje i zobaczysz to:
Kliknij w ustawienia witryny i zobaczysz to

Kliknij w dodaj zdjęcie lub dodaj link i zobaczysz to lub to


I po prostu dodaj do siebie namiar i zdjęcie:).

I w ten sposób można łatwo dodać zdjęcie do profilu i w prosty sposób skierować innych na swojego bloga




Pin It

12 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne, szczególnie dla początkujących blogerek (jak ja) ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, powodzenia w blogowaniu. Widzę, że wiosny nie ma a u Ciebie już kiełki- super temat:)

      Usuń
  2. Ha no i udało się coś uczynić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie blogowe turiale , jestem dość zielona w tych sprawach tak więc to duża pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też często korzystam z tutoriali, szczególnie zagranicznych. Dobrze, że się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam z tym problem na poczatku ale jak sie wpadnie w wir blogowania to reszta sama leci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. very nice tips

    fashionpassionomg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super podpowiedź, ja się wciąż motam w tym Blogerze i całych Googlach, za dużo możliwości i rozwiązań; mam nadzieję, że farbka przypasuje, ja z kolei wracam do zgromadzonego Garniera, bo jednak szkoda zmarnować, a potem znowu do Cromatone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool tip dear!
    Google user who have a profile pic set will automatically show their default profile pic, if they've set it. :) Now, I've switched my profile to Google+. Really cool too! That pic shows up now hehe.

    Hope you can visit me again too my dear! :)

    ★♡ Why I love Clothingloves.com ... (^_^) ♡★
    Perfect Office-Friendly Fashion Dresses from Clothingloves.com
    ... and how it's easy to dress up at work with them!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...