czwartek, 24 stycznia 2013

Monica Bellucci’s szminka dla D&G i wzrost pragnień ;)

Monica Bellucci’s Lipstick Line for D&G- och! CHCĘ!

Wczoraj na jednym z blogów klik ukazała się moim oczom piękna koralowa szminka, niedostępna w Polsce, chwilowo również niedostępna mojej karcie kredytowej.
Tak się prezentuje kolor ONLY MONICA:
http://hudabeauty.com

Przepiękny kolor według mnie:)

To było wczorajsze pragnienie...
Dziś mam nastrój, który odzwierciedla ta grafika:




http://society6.com/product/do-you-want-the-moon_Print 

Aż się boję co będzie jutro....
Macie tak czasem?


Pin It

41 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj sliczna szminka- ja aktualnie mam wielkie zimno na ustach i nie dla mnie takie wynalazki ;)

    a jutro coz...
    miejmy nadzieje, ze bedzie lepiej!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy, mamy...

    Pomadka piękna, nie dziwię się, że wzdychasz :)
    P.s. nie wiem czy to nie ją pokazywała niedawno 4Premiere.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie tylko ja ;)

      Wczoraj u Niej widziałam właśnie- dodałam do jej bloga link :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fakt.

      Znalazłam Cię w obserwatorach na fińskim blogu, który zaczęłam podpatrywać:P
      Ten sam gust czy co?;)

      Usuń
  5. ale mi się podoba ten odcień:) meega:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, rozumiem zachwyt, bo w każdym aspekcie wygląda cudownie - chciej :-D
    Ty, na tej grafice ktoś chce rąbnąć księżyc, a przecież już Jacek i Placek go buchnęli XD
    Też tak czasem mam, ale to dobrze, byle nie za często :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się już też nieczesto zdarza chcieć gwiazdkę z nieba, ale..

      Usuń
  7. Kolor cudny, ale ja wolałabym mieć takie usta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba by tylko wtedy człowiek swatche na ustach robił;)

      Usuń
  8. ech...
    mamy mamy takie nastroje i mam wrażenie że ostatnio zbyt często mamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejcie rzadziej w przyszłości;)
      uhm

      Usuń
    2. w takim razie 3mam kciuki żebyś Ty też miała rzadziej ;)
      ściskam

      Usuń
  9. Ciesze się,że Ci się spodobała:P
    Krasiwaja jest w realu też:) Ja zamierzam kupic jeszcze natural monica D&G:)Taka a'la nudziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, będę się do obu ślinić u Ciebie na blogu :P
      Akurat ten nude też mi się podoba..

      Usuń
  10. jake fajne lipsticky , boskie; eh nastroje...u mnie było więcej słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U jednego księżyc u drugiego słońce. I dobrze:)

      Usuń
  11. That 1st pic has got to be most gorgeous! :)
    Love it!

    ★♡ #ChaiChenGiveaways x ROPE Accessories (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x ROPE Accessories Valentine Giveaway #ChaiChenGiveaways
    ... join this giveaway and win prizes from ROPE Accessories!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  12. ten kolor jest na prawdę cudny! może poszukaj odpowiednika w bardziej dostępnych szminkach:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szlaban zakupowy. Wzdycham tylko, ale jak coś mi wpadnie w oko tańszego to dam znać:) i może...

      Usuń
  13. hm ... fantastyczny kolor, calkowicie rozumiem rozterke!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kolory :) I ślicznie na ustach się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor. :] Co do nastroju - oj mamy, mamy... ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudne, soczyste kolory!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...