środa, 9 stycznia 2013

Ciocia Pastereczka czyli moje pięć lat z mineralnymi kosmetykami

Zostałam ciocią mineralną kiedyś. 
Dziś tylko wstęp. 


amandajphotos.com

Uświadomiłam sobie ostatnio, że na blogu mało pokazuję tego czego mam najwięcej- kosmetyków mineralnych. 
Moja miłość do tego rodzaju kosmetyków jest stała i głównie takich kosmetyków kolorowych używam.
Postanowiłam podzielić się z Wami zdjęciami poszczególnych kolorów z mojej kolekcji- może być takich zdjęć i postów sporo- ostrzegam;)
W tym okresie udało mi się doradzić wielu dziewczynom via internet odcień/ kierunek skóry przy szukaniu podkładu. Nie wiem jak to się dzieje ale "mam oko"
Dodatkowo przy okazji odkrycia minerałów, przybyło mi naprawdę dużo pędzli. 

Takie małe rozliczenie dziś. Zacznę od róży lub cieni, żeby było kolorowo. I chyba będą to po prostu zdjęcia danego odcienia. 
Uwagi i wskazówki mile widziane!
Pin It

19 komentarzy:

  1. nigdy nie interesowalam sie kosmetykami mineralnymi, dlatego z checia poczytam o tego typu kosmetykach :)
    no i czekam na zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że każdy minerałami się interesuje;)
      Super, mam nadzieję że kogoś zachęcę, ceny są fajne:D

      Usuń
  2. bardzo proszę, uwielbiam czytać o kosmetykach mineralnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, ależ ten czas szybko płynie. TO już 5 lat :D SZOK!
    Dobrze pamiętam początki i ogólne szaleńtwo. Teraz dostępność lepsza, jednak z przyjemnością wspominam jak To było.
    Została miłość do róży/bronzerów/cieni.

    Szkoda, że EGM zniknęło :/ bo ich podkład jest świetny dla mojej cery. Jeszcze go mam, ale oszczędzam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też EGM było najlepsze, i też mam resztki resztek podkładu.

      Tamte czasy w internecie na forum bardzo miło wspominam, tyle wartościowych i niezwykłych kobiet poznałam:) W sumie te z nich które prowadzą bloga są wysoko w rankingach:)

      Usuń
    2. Myślę, że każdy w jakiś sposób szuka swojego miejsca :) Dla mnie teraz Wizaż jest typowo komercyjny, już nie ma tego ducha, który był kiedyś. Szkoda, ale taka kolej rzeczy. Wszystko się zmienia, i MY także :)

      Oj Ty z tymi rankingami to masz :P

      Swoją drogą rozbroiłaś mnie stwierdzeniem - Pani w średnim wieku :P :bacik: się należy!

      Usuń
  4. Pięć lat! czas leci...

    A ja dopiero... hm... czwarty rok już... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leci...

      No faktycznie DOPIERO :P
      Ciekawa jestem czy się nie znamy :P

      Usuń
  5. No proszę, pięć lat mówisz..a ja całkiem niedawno odkryłam minerałki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak Hexxana pisze, to był początek w Pl promowania, w zasadzie jakoś samo się to nakręcało...
      Dobrze, że dołączyłaś:)

      Usuń
  6. ok ja niewiele wiem o mineralnych kosmetykach także czekam z niecierpliwością na notkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty u źródła jesteś, ile paczek z NY do nas leciało, hoho

      Usuń
  7. ale piękne;P ja czekam z niecierpliwością na posty o minerałakach, bo chcę się w tej tematyce zagłębić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, myślałam, że temat jest oklepany...

      Usuń
  8. Też chętnie poczytam, choć używam niewiele kosmetyków kolorowych bo niestety należę do osób, którym gorzej jest w pełnym make-upie :/ A o kosmetykach mineralnych to już w ogóle nie mam pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będzie coś dla Ciebie, minerały dają bardzo naturalny efekt na buzi

      Usuń
  9. I like the rose color! Do use more colors and then share thoughts too. :)

    Hope you can visit me again as well. :)

    ★♡ Clothingloves.com Feature! (^_^) ♡★
    Clothingloves.com Black & White Ensemble and Winners of my 1st Blog Giveaway!
    ...and congrats to my 1st Blog Giveaway Winners

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory widzę.
    Mi minerały są niestety zupełnie obce :( wstyd

    Co do wyciskarki... Miałam juz ostatnio kupić sokowirówkę, ale cały czas się zastanawiam czy kupić sokowirówkę czy taką co robi soki przecierowe. i nie mogę się zdecydować. Jest może taka, która robi i to i to??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...