sobota, 5 stycznia 2013

E.Arden emulsja łagodząca - krem pod mineralny makijaż





Elizabeth Arden Sensitive Skin Calming Moisture Lotion




To jest naprawdę przyzwoity balsam nawilżający. Ponieważ moja cera nie jest wrażliwa napiszę, że można czuć lekkie mrowienie, więc dla wrażliwców niekoniecznie udany produkt. I nie polecam go dla skóry bardzo suchej lub zimą - to nie wystarczy. Zapach jest trochę dziwny, cytrusowy z lekkim nutą kwiatu chemicznego, mnie odpowiada, zresztą nie utrzymuje się długo. Znalazłem go na promocji za około $ 20 USD i było warto. Regularna cena to około 40$. Rozsmarowany na mojej skórze i wygląda na bardzo błyszczący, i bez makijażu się świecę długą chwilę, choć emulsja wchłania się błyskawicznie. Co mnie w nim zachwyciło to to, że w rzeczywistości jest idealny pod makijaż. 


Emusja łagodząca do twarzy 50ml

Peaux Sensibles Fluide Hydratant Apaisant

 
Bardzo podoba mi się opakowanie- lawendowe matowe szkło, z aplikatorem z pompką. Widać, że jest to droższy produkt właśnie po tym, poza tym pompki lubię, szczególnie jak w tym wypadku, z ustawionym idealnie dla mnie dozownikiem, porcja na raz;). Co ja zrobię, że lubię ładne i praktyczne rzeczy? Nie wiem tylko jak będzie z wydobywaniem końcówki kremu. Jest bardzo wydajny.
 
 


INCI:
Water (Aqua), Dimethicone, C12 15 Alkyl Benzoate, Pentylene Glycol, Tridecyl Salicylate, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, Polysorbate 40, Squalane, Alteromonas Ferment (Abyssine 657) Extract (Abyssine 657)), Honeysuckle Extract (Lonicera Caprifolium), Jujuba Extract (Zizyphus Jujuba), Licorice Extract (Glycyrrhiza Glabra), Retinyl Linoleate, Tocopherol Acetate (Vitamin E Acetate), PEG 40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth 9, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Copolymer, Acrylates/C10 30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Triethanolamine, Chamomilla (Anthemis Nobilis Flower) Oil (Anthemis Nobilis), Lemon Peel Oil (Citrus Medica Limonum), Orange Oil (Citrus Aurantium Dulcis)

Nie wiem czy używacie innych kremów pod makijaż czy codziennych? Ja ze względu na nieustającą od sześciu lat miłość do minerałów wybieram te, co z nimi współpracują. I w roli kremu pod makijaż z czystym sumieniem go polecam.
Pin It

10 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie choć z E. Arden najbardziej lubię kolorówkę. Z perfumami mi nie pod drodze ;) choć niektóre lubię np. Provocative Woman.

    Bez względu na rodzaj makijażu, mineralnego bądź tradycyjnego, dobry produkt jest na wagę złota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nic z kolorówki w sumie, perfumy jedne często używam - Spicy Green Tea:)

      Szukam teraz porządnego nawilżającego, albo oleje może, coś moja pielęgnacja kuleje ostatnio...

      Usuń
  2. i didnt know! seems nice

    fashionpassionomg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o fajnie, że trafiłam na ta recenzję, właśnie będę potrzebować czegoś pod minerały, będę o nim pamiętać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love those products! I just followed you too! Kissssss

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pod podkład daję tylko zwykły codzienny krem ale Twoja recenzja bardzo profesjonalna! :) Jeśli chodzi o wydobywanie kremu na koniec, wierz mi, to co ja wyprawiam to jest dopiero śmieszne... zawsze miałam ten problem z podkładami Clinique :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś tusz do rzęs EA i bardzo mi się spodobał. Nie wydłużał rzęs, ale sprawiał, że stawały się widoczne, a wyglądały naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. zbyt wyszukany kosmetyk jak dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice! Creamy! As long as it takes care of our skin really well, must be good. Happy weekend dear!

    ★♡ Not-so-good 2013 welcome ... (-_-) ♡★
    Indressme Online Store: Rude Chat Support
    Really sad ... I just won a giveaway and this was how I got treated ...


    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for sharing such a nice post! Also a very large 'thank you' for taking the time to leave a comment for me!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...