środa, 2 stycznia 2013

Darmowy kalendarz z sowami. Owl Lover 2013 Callendar - free printable

Jeśli ktoś chce mieć unikalny kalendarz z sowami zapraszam do stworzenia go z obrazów wykonanych przez ponad 40 twórców. Jest wiele możliwości
Wybierasz obrazek, pod spodem zaznaczasz na który miesiąc ma być i drukujesz:)  
Uwaga matematyka: kombinacja bez powtórzeń 12 z 43. Zaskakująco duża liczba, jeśliby ktoś miał ochotę policzyć;)

Proszę kliknąć i przenieś się do strony z rysunkami sówek LINK
 

“Owl Lover 2013 Calendar”
Póki co wybrałam 10 obrazków dla siebie:










Pin It

14 komentarzy:

  1. ja jednak muszę się gdzieś wybrać po kalendarz ale to jak wyzdrowieje :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powrotu do zdrowia! Ja coś wydrukuję, a do torebki pewno zakupię jakiś ładny:)

      Usuń
  2. i love owls, especilly the cushions!If you want we can follow each other on gfc and facebook? Visit my blog and try to win fashionable sunglasses! Kiss

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post! Fantastic pictures. Owls are super cute and are also seen on a lot of fashion tops this season and as interior design decors.

    Thank you for visiting my blog. I'm your newest follower.

    www.style-me-yesterday.com

    Kim xx

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing pictures!! wish you a wonderful new year my dear:)) keep in touch! also, I have a new post now and would love to know your opinion on it!!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the owles!
    Would you like to follow each other?
    Have a great day ;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. wonderful- i love all these pictures.
    happy new year.
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam to! Świetny pomysł moim zdaniem!
    Kombinatoryka mnie przerasta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już zrobiłam sobie taki kalendarz, pierwsze zdjęcie mam również na styczeń :) Chciałabym tylko wydrukować sobie taki kalendarz w nieco większej formie, bo tak normalnie to wychodzą 4 miesiące na stronę, wolałabym wydrukować każdy miesiąc pojedynczno, byłaby lepsza ozdoba i rysunki byłyby lepiej wyeksponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ciekawe! Ty zawsze wynajdujesz takie fajne rzeczy ;d polowa moich przyjaciolek kocha sowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jedną sowę naszyjnikową, ale jakoś większego parcia na tego ptaka nie mam:P

    OdpowiedzUsuń
  11. This calendar is so cute!
    Thanks for your visit on my blog ;-)

    Stilo
    http://blogdastilo.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry pomysł, szkoda, że ja już obkupiona w kalendarze. Ale w przyszłym roku będę szukała czegoś podobnego - nie miałam pojęcia o istnieniu takiego "bajera" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...